Soru Cevap

Soru Cevap

Farmasi ile ilgili çok sorulan soruları sizler için bir araya getirdik. Eğer bunların dışında merak ettiğiniz ürünler haricinde soru varsa aşağıda yorum kısmından sorunuzu sorabilir ve cevabını öğrenebilirsiniz.

T.C. Kimlik Numarası Neden İsteniyor?
Sahte hesapların önüne geçilmesi için kimlik numarası ve isim bilgileri gerekmektedir. Hatalı olan kimlik numarası ve isimde kayıt işlemi olmuyor. Ayrıca faturanız isminize ve kimlik numaranıza göre hazırlanıp yollanmaktadır.
Satış Yapma Zorunluluğu Var Mı?
Farmasi'ye sadece satış için değil, kendi alışverişinizi yapmak için de kayıt olabilirsiniz. Yani aylık ürün çekmeniz gerekmiyor. Yeni kayıt olduysanız 60 gün sipariş vermezseniz hesabınız askıya düşer. Sipariş verdiğinizde 6 ay hiç sipariş vermediğiniz zaman hesabınız askıya düşer.
Askı Nedir?
Hesabın kullanılmayan duruma geçmesidir. Eğer askıya düşmüşseniz ve tekrardan aktif olmak istiyorsanız aktif bir danışmandan yardım almanız gerekmektedir. Sizi askıdan alan kişi üst sponsorunuz olur.
TL Puan Nedir?
TL puan; primin hesaplanması için gerekli olan puandır. Ürünlerin geliş fiyatına göre oluşur. Mesela 20 TL geliş fiyatı olan ürün 20 TL puandır. Genellikle kampanyaların altında Prim Değersizdir yazar. Bu ürünleri eklediğinizde prim değeri artmaz.
Prim Sistemi Nedir?
Bulunduğunuz ay içinde siz ve ekibinizdekilerin toplam alışverişleri, yani Grup TL puanınıza göre hak edeceğiniz kazançtır.
Neye göre Prim Hak Ederiz?
Grup TL puanınız Farmasi tarafından belirlenen hedeflere ulaşması gerekiyor. Bu hedefler: 500 TL %3, 1.500 TL %7, 4.000 TL %11, 8.000 TL %15 , 12.000 TL %18, 18.000 TL %21 (Müdür)
Prim Nasıl Hesaplanır?

Sizin Grup TL ve seviyenize ile bir alt üyelerinizin seviyesine göre; Eğer sizin Grup TL puanınız 4.000 TL ise %11 seviyesinde olursunuz. Bir altınızdaki bir üyenizin kendi Grup TL puanı 550 TL ise %3 olur ve siz ondan seviye farkı kadar prim kazanırsınız. Yani; %11 - %3 = %8 prim kazanırsınız. Yani 550 TL'nin %8'si sizin olur.

Önemli: Eğer altınızdaki kişi ile aynı seviyede iseniz ondan prim alamazsınız. O yüzden mutlaka fark olması gerekmektedir.

Kargoda Eksik Çıkan Ürün İçin Ne Yapmalıyız?
Kargoda eksik çıkan ürün için veya herhangi bir başka sebepten kaynaklanan sıkıntılar için 0216 430 1 999 Farmasi müşteri hizmetlerini arayarak bilgi verebilirsiniz. Bunun dışında Farmasi Girişimci Ekranından bilgi destek bölümüne girerek sorununuzu yazılı olarak Farmasi'ye iletebilirsiniz. 
Güncel Stok Bilgisini Nereden Görebilirim?
Güncel stok bilgisini www.farmasiint.com web sitesine giriş yaptıktan sonra Kampanyalar bölümünde görebilirsiniz. Stokta olmayan ürünlerin ne zaman stoğa gireceğini bu bölümden takip edebilirsiniz. 
Sepete Eklediğimiz Ürünler Ne Kadar Süre Sepette Kalır
Her gece saat 04.00 da sepet tamamen silinir.
Birinci Ay Hoşgeldin Hediyesini Almak İçin Kayıt Olduğumuz Ay mı Sipariş Vermeliyiz
Hayır. Ama sipariş verdiğiniz ay 180 TL puana ulaşamazsanız hediye kampanyasından muaf kalırsınız. Hediyeyi alabilmek için sipariş verdiğiniz ay içerisinde 180 TL PUAN'a ulaşmaya çalışmalısınız.
Kargo Ücretli Mi?
110 TL puan üzeri siparişlerinizde kargo ücretsizdir. Kapıda ödeme seçeneğini seçerseniz ortalama 5 TL tutarında kargodan kaynaklı ek ödeme çıkabilir. Faturanızda ve ödeme ekranınızda kontrol edebilirsiniz.
Hangi kargolarla anlaşma var?

Aras Kargo, Yurtiçi Kargo ve PTT Kargo

Bana Her Ay Yeni Katalog Gelir Mi?
Hayır. Farmasi özel olarak üyelere ücretsiz katalog göndermemektedir. Bunun için üst sponsorlarınıza danışabilirsiniz veya online katalog kullanabilirsiniz.
Üye Yapmak İstediğim Kişi Yabancı Uyruklu Ama Türkiye'de Yaşıyor. Nasıl Üye Yapabilirim?
Kişinin Türkiye Cumhuriyeti tarafından verilen kimliğinin fotoğrafını, kişinin adresini ve telefonunu bilgi desteğe durumunuzla birlikte arz edin. Kişiyi size bilgi destek ekleyecektir.
Üst Sponsorumu Değiştirebilir Miyim?
Sadece kayıt olduktan sonra 6 saat içinde başka bir üst sponsorun altına geçiş yapabilirsiniz. Bunun dışında hesabınız askıya düşmeden başka bir kişinin altına kesinlikle geçiş yapamazsınız. Hiç sipariş vermemiş bir üye 2 ay sonra, sipariş veren bir üye 6 ay sonra askıya düşer.
Başlangıç Setini Sepetime Nasıl Ekleyebilirim?
Sepetinizi hazırladıktan sonra Satın Al kısmının Kampanyalar bölümünde başlangıç paketleri görünecektir. Sağ tarafta sıfır yazan yeri bire çevirmenizle birlikte paket sepetinize eklenecektir. En son ödeme kısmından paketin eklendiğini kontrol etmeyi unutmayın
Teşvik Hediyesini Nasıl Alırım?
Bulunduğunuz ay içerisinde kişisel TL Puanınız teşvik puanlarına ulaştığında, satın al bölümünün kampanyalar kısmında Teşvik Hediyeleri görünecektir. Teşvik puanı sonraki aya devredilmez. Bu yüzden hediyenizi sepetinize eklemeyi unutmayın.
Primler Ne Zaman Nereye Yatar?
Primler her ayın 20'sinde hesabım bölümüne gireceğiniz banka hesabınıza yatar. Ayın 20'si tatil günü ise ödeme ilk iş gününe sarkar. Hesap numaranızdaki isim Farmasi hesabınızla aynı olmalıdır. Yoksa prim hesabınıza yatmaz, Farmasi bakiyenize aktarılır.
Bakiye Nedir?
Prim kazanıp ama banka hesabı girmediyseniz veya siparişi iptal edip ürün iade etmişseniz size gönderilecek para Bakiye bölümüne aktarılır. Buradaki parayı sonraki siparişlerinizde ödeme ekranında Bakiye'den düş seçeneğini işaretleyerek kullanabilirsiniz.
Siparişimi Hatalı Verdim. Ne Yapmalıyım?
Girişimci ekranından Siparişlerim bölümüne girerek 1 saat içerisinde otomatik olarak siparişinizi iptal ettirebilirsiniz. Süre geçmişte müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
Bu yazıyı derecelendirmek için tıklayın!
[Toplam: 6 Ortalama: 3]
İster sadece ürünleri indirimli al, ister satış yap para kazan, istersen de ekip kur kariyerini yükselt. Bilgi almak için Farmasi üyelik formunu doldurman yeterli

Ziyaretçi Yorumları (87)
  1. gizlihesap dedi ki:

    Ben yeni üye oldum ama hiç bir şekilde sipariş vermedim vermek istemiyorum benden para talep ederlermi üyelikten çıkmak istiyorum ama nasıl çıkıcam

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      Herhangi bir şey talep edilmez. Üyelikteki amaç ürünleri daha uygun fiyata alabilmektir. Sipariş vermediğiniz takdirde 2 ay sonra hesabınız otomatik olarak silinir. Daha erken sildirmek isterseniz 0216 430 1 999 Farmasi müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.

      1. Şura dedi ki:

        Merhaba yaklaşik 1 hafta öncesi farmasi üyeligi için form doldurdum ancak sonradan yanlışlıkla onayladigim icin başvurum sanirim kabul edildi.Ben uye olmak istemiyorum bugun yurt içi kargodan mesaj geldi Farması adina beni uye olduktan hemen sonra aradılar ve ben de iptal etmek istediğimi belirtmiştim onlarda sistemden düşer dediler. herhangi birşey almak istemiyorum.

        1. Farmasi Rehberi dedi ki:

          Herhangi bir şey yapmanıza gerek yoktur. 2 Ay sonra hesabınız askıya düşecektir.

  2. Hilal dedi ki:

    Merhaba
    Cilt tipim yağlı ve hassas.
    Yüzümde seboreik dermatit ve rosasea bulunmaktadır.
    Hangi ürünleri nasıl kullanmalıyım ?
    Bilgi rica ederim.

  3. Büşra dedi ki:

    ben üye oldum ama şifrem henüz gelmedi yardımcı olabilir misiniz

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      Telefon numarası yanlış eklenmiştir büyük olasılıkla. 0216 430 1 999 müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.

    2. Ceylan dedi ki:

      Dun siparis girdim kredi kartindan odeme yaptim fakat kargo takibine girince kayit bulunmamaktadir diyo neden acaba

  4. Sebiha dedi ki:

    Merhaba 2 gün oldu sipariş vereli fatura depoda işlemde yazmıyo hala ne zaman kargoya geçecek bi iletişim numarası yok kimseyle irtibat yok

    1. Medine dedi ki:

      Farmasıden 170 TL sıparıs ettim kapıda odeme mı yaptım ama bilgilerime baktığım da borç olduğunu yazıyor ama odememı yaptım Acaba sıkıntı olurmj

      1. Farmasi Rehberi dedi ki:

        Ödemenizi yaptıysanız sorun yok. Kargodan şirkete para aktarılana kadar borç görünmektedir. Problem yok şuan. İşleyiş böyle.

    2. Şeyma dedi ki:

      Merhaba farmasiye üyeyim far sipariş etmiştim parçalandığı için gönderdim ve kalmamıştı aynısından bende bakiyemde kalmasını istedim fakat bakiyem eksi olmuş yardımcı olursanız iyi olur

  5. Nisa Nur dedi ki:

    Ben sponaor degisikligi yapmak istiyrum ama 2 ay doldumu onu nasol ogrenebilirim

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      Giriş yaptığınızda hesabınız askıda diye uyarı geliyorsa 2 ayınız dolmuştur. Daha önce sipariş vermişseniz 6 ay aktif kalır hesap.

  6. Recep dedi ki:

    Sipariş veriyorum siparişlere ek kargo el kremi ekleniyor 10.99 ben istemiyorum kendi otomatik ekleniyor nasıl engel olabilirim

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      Ücretsiz kargo seçeneğini yakalayamadığınız zaman size hediye olarak ürün eklenir. Yani o ürün kargo ücretinize eklenen hediyedir.

    2. Ekrem dedi ki:

      Efendim büyük bir ihtimalle 100 tl nin altında bir sipariş vermektesiniz sistem otomatik olarak kargo ücreti adında size krem göndermektedir

  7. Fatma dedi ki:

    Bakiye puanını kullanmazsak birikirmi yada bi süresi varmıdır.Bakiye puanımızı sponsorumuz kullanabilirmi

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      Kullanana kadar sistemde kalır.

  8. mehmet esra dedi ki:

    Müşteriye satış yaparken ilk once ücretini alıp daha sonra sipariş mi veriliyor ?

    1. gurbet dedi ki:

      bakiyemi nasil hesapa aktarabilirim

  9. Gülcan Korkmaz dedi ki:

    Üye olunca işçi olarak görünüyor muyuz

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      Hayır. Gittigidiyor üyeliği gibi düşünebilirsiniz.

  10. Saliha dedi ki:

    Merhaba ben ocak ayında üye oldum 1 2 ay hediyelerini aldım 3 ay hediyesi değişmiş bana bu değişen paketimi gelicek şimdi

    1. Ceylan dedi ki:

      Ben zaten üyeyim ama üyeliğim askıya alınmıştı aktiglestirdim ama şu an sponsorum kim bilmiyorum nasıl ögrenirim

      1. Farmasi Rehberi dedi ki:

        Üst sponsorunuz sisteme giriş yaptığınızda, girişimci ekranında görünecektir.

        1. duygu dedi ki:

          benim 3 gün önce kargom gelmiş de geri gitmez dimi yarın alsam

          1. Farmasi Rehberi dedi ki:

            Böyle durumlarda kargoyu aramanız gerekmektedir.

    2. Nurtaç dedi ki:

      Evet

  11. Ayşegül dedi ki:

    Cevdet tuna kitabı ürünlerimi tanıtıyor hayatinimi?

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      Dr. Cevdet Tuna’nın hayatını anlatıyor Ayşegül Hanım.

  12. Sinan dedi ki:

    Ödemeyi yapıyorum lakin sipariş kodu vermiyor ve siparişi gerceklestiremiyorum

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      Chrome’da sıkıntı oluyor. O yüzden başka bir tarayıcıdan yapmanızı öneririz.

  13. Betül dedi ki:

    3. Ay 180 tlyi geçince parfüm hediyenizdi ama gelmedi

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      ilk 2 ay da 180 TL puanı geçmiş olmanız lazım. Eğer ilk 2 ay da geçmişseniz bilgi destek veya 0216 430 19 99 müşteri hizmetlerini arayarak sorununuzu bildirebilirsiniz.

  14. Anna dedi ki:

    Merhaba, 3.ay üyesiyim 200tl alışveriş yaptım fakat hediye gelmedi.nedenini nasıl öğrenebilirim?

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      TL puan olarak 180’i geçmeniz lazım. Eğer geçmiş ve eklenmemişse 0216 430 19 99 müşteri hizmetlerini arayarak veya bilgi destekten yazarak çözüm bulabilirsiniz.

  15. Gizli hesap dedi ki:

    3.ay 2020 uyesıyım 189 TL alısverıs yaptım bana hediye olarak ne gelecek simdı ve 3.ay derken mart ayında uye olanlaramı o ıkı parfum hediye yoksa baska turlu mu anlamadım

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      Hoşgeldin paketi 3 aylıktır. Sipariş girdiğiniz ilk ay 180 TL puanı geçerseniz birinci ay hediyesini alırsınız. Geçemezseniz tüm hediye kampanyası yanar. İlk 2 ay 180 TL puanı geçip hediyenizi aldıysanız üçüncü ay 2 parfüm alırsınız. Hangi parfüm olduğu duyurular bölümünde yazmaktadır.

  16. dilara dedi ki:

    prim gününden önce sipariş girdiğim için primden yararlanamadım ve 11 lira bu aya aktarildi ama bakiyede -11 lira seklinde gözüküyor. simdi kendime ait siparişleri girdiğimde 129 lira tutan ürünlerimin ustune birde 11 lira eklenmiş oluyor. neden böyle oluyor

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      Eksi olarak görünen bize göre artıdır Dilara hanım. Bir sonraki alışverişinizde ödeme ekranında “Bakiyeden Kullan” seçeneğini seçerek ödemenizi 11 TL daha aşağıya düşürebilirsiniz.

  17. Beyzanur dedi ki:

    47₺ açlık ürün iadesi yaptım bakiyeme aktarmışlar onu çekebilir miyim banka hesabıma nasıl aktarıcam

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      Ayın 20 sinde bankanıza havale olur. Banka bilgileri bölümüne ibanınızı yazmalısınız.

  18. Gizli hesap dedi ki:

    Üye olduğum kişi bana katalog gönderdi katalog kargo şubesinde şuan 20 yaşındayım ülkenin durumu ve yasaklar yüzünden dışarı çıkamıyorum kargoyu aradım fakat telefonu açıyorlar konuşmuyorlar kataloğu almasam geri gidiyor sorun olur mu

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      Üye olduğunuz kişiyle iletişime geçebilirsiniz.

  19. Mıyase dedi ki:

    Şu an farması girişimci siyim. Platın müdür Zümrüt müdür olunduğunda ve ünvanını koruyamadıgında borçlanmamı oluyor okudum bıraz ama anlayamadım

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      Herhangi bir şekilde borçlanma olmuyor. Sadece mesela araç kullanım hakkı alıp seviyenizi koruyamazsanız aracın kira bedelini vererek aracı kullanmaya devam ediyorsunuz.

  20. Hatice ÇELİKER dedi ki:

    Ben kaç gündür sipariş geçiyorum ama bir türlü sipariş oluşmuyor askıdamıyım ne oluyor anlamadım lütfen yardım edin müşterilerim bekliyor ama sipariş veremedikten sonra ne yapayım

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      Merhaba. Ödeme ekranında internet tarayıcısı Chorme kullananlarda böyle bir sorun olmaktadır. Opera veya Mozilla indirerek oradan siparişinizi tamamlayabilirsiniz Hatice Hanım.

  21. Şeyma dedi ki:

    Merhaba ben farmasıya 6 ay önce üye oldum her ay aktif satış yapıyorum bnde üye ekledim üyemin her siparişinde sürekli ücretsiz tester ürünler geliyor ben üye olduğumdan beri üyelerimden daha çok ürün satın almama rağmen hiç numune ürün gelmedi bu numuneler neye göre geliyor ?

    1. Farmasi Rehberi dedi ki:

      Bunu doğrudan şirkete sorabilirsiniz. Bilgi destekten yazabilir veya 0216 430 19 99’u arayabilirsiniz.

  22. Esra dedi ki:

    İş yeri dışında kurulan sözleşmeleri formunu doldurup göndermek zorundamıyız kendimize ürün alsak bile. Yada göndermezsek ne olur herhangi bir yaptırımı var mı çünkü üye yapmaya çalışanlar bunlardan bahsetmiyor bizlerde dikkate almıyoruz

    1. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

      Bilgi destek bölümünden şirketten net bilgi alabilirsiniz Esra Hanım

  23. Fadime dedi ki:

    Üye olduğum zaman prim alabiliyor muyum.

    1. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

      Üye olup seviyenizin de en az %3 olması gerekiyor

  24. Beyza dedi ki:

    Daha önce üye olup sipariş vermiştim askıya düşmeden müşteri hizmetlerini arayıp hesabımı kapattırabilir miyim? Kapattırırsam tekrar üye olmam mümkün mü?

    1. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

      Hesabınız kapattırırsanız 6 ay tekrar üye olamıyorsunuz.

  25. zeynep dedi ki:

    ben uye oldum ancak giris yapiyorum yani bilgileri giriyorum ama giris olmjyor ne sen acaba

    1. buse dedi ki:

      uye oldugunuzu kontrol edin

  26. Seda dedi ki:

    180 tl hediyesini almak icin tek benmi 18p tllik alosveris yapmam lazim yoksa diyelim alt uyem 80 lira girdi onun puani bana geliyor ya ustune 110 lira ben girsem bu durumda 180 liralik tesvik hediyemi alabiliyormuyum

    1. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

      Kişisel puanınızın 180 TL olması gerekiyor Seda Hanım.

  27. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

    Sisteme giriş yaptığınızda üst sponsorunuzun adı ve telefonu görünecektir.

  28. Büşra dedi ki:

    Merhaba, ben aldığım ürünlerin faturasını yurtdışından birinin ismine faturalandırabiilir miyim?

    1. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

      Fatura sadece kayıt olan kişiye kesilmektedir.

  29. Ozge dedi ki:

    Farmasi social uygulamasi hakkinda detaylu bilgiyi nereden öğrene biliriz

    1. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

      Farmasi Social’ın amacı Instagram’da görsel paylaşmanıza yardımcı olmaktır. Özel hazırlanmış görselleri tek tıkla kendi kendi instagram hesabınızda paylaşabilirsiniz. Ayrıca açıklamalarda otomatik kopyalanır. Yapıştır işlemi yaparak açıklamayı da kullanabilirsiniz.

  30. Pınar dedi ki:

    Merhaba ben farmasi ye üyeyim bulunduğum şehir dışındaki bireylerden sipariş aldım o iş nasıl olucak sipariş verdiğim ürünler ilk olarak banamı gelecek benmi gönderim yapacagım yoksa direk o kişinin adresinemi gidecek? Acil cevap alabilirmiyim

    1. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

      kargo yapabilirsiniz ama çok kazançlı olmaz. Üye yapıp alışverişe yönlendirirseniz daha iyi olur.

  31. Nisa dedi ki:

    Farmasiden sipraiş vereli 2 gün oluyor ayrıca ödemesini de yaptım fakat hala depoda fatura işlemde yazıyor. Umarım param yanmamıştır…

    1. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

      Corona sebebiyle son aylarda kargolamalar gecikmektedir. Genel bir sorundur bu. Kargo şirketleri kargoları sayılı almaktadır.

  32. neslihan dedi ki:

    ben üye oldum. diğer sponsorlar benim üye olduğumu görüyorlar mi??

    1. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

      Sadece üst sponsorlarınız görebilir

  33. Sümeyye dedi ki:

    Pazar günü verdik siparişi Benimde hala depoda gözüküyor en geç ne zamana gelir bu hafta cumaya kadar gelir mi

    1. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

      sisteme giriş yaptığınızda kargo çıkış tarihleri yazmaktadır. Corona sebebiyle kargolamalar ortalama +2 +3 gün daha ileriye sarkabiliyor şu sıralar

  34. Musa dedi ki:

    Ben yeni uyeyim ilk siparisimde kac puan olmali ve bu puana nerden bakılır

    1. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

      Bir kota yok. Kaç puanlık alışveriş yaparsanız ona göre kazanç sağlarsınız. Puanlarınızı sisteme girdiğinizde anasayfada görebilirsiniz.

  35. Selin dedi ki:

    Güncel stok bilgisi için kampanyalar bölümünr bakın yazıyo ama kampanyalar diye bi bölüm yokki nerden bulucam stok bilgisini

    1. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

      Sisteme girdiğinizde duyurular bölümünde stok bilgisi görünür Selin Hanım

      1. Ayşe dedi ki:

        Tek başıma farmasi sitesinden üye olsam olur mu bi danışman beni üye etmesinin bana bi karı var mı fark eder mi acaba?

        1. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

          Kim üye yaparsa onun alt üyesi olursunuz. Eğer sistemden kayıt olursanız Farmasi üstünüze rastgele bir danışman atar. Sizin seçip bulmanız daha avantajlı olur.

  36. Merve dedi ki:

    İlk ay 180 tl ulaşıp hediyeyi almak için başlangıç paketini alıp 180 liraya kadar başka ürünler mi almalıyım?

    1. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

      Başlangıç paketini almak zorunlu değildir. Ay sonuna kadar 180 TL puana ulaştığınızda hediye otomatik eklenir. Yani tek seferde de 180 TL puan olmanıza gerek yok. Parça parça da alışveriş yapabilirsiniz.

  37. Esen dedi ki:

    Merhaba biz 2. Çıkış yaptik ama gelen sipariş tekrar iade oldu şimdi ne yapmalıyız ,kredi kartıyla ödeme yapmistik

    1. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

      0216 430 19 99 müşteri hizmetlerini arayarak bilgi verebilirsiniz

  38. Mehmetoflaz dedi ki:

    Merhabalar ben 1 ay oldu uye oldum hediyelerim geldi fakat hic terser urunleri gelmedi neden konulmasi gerekmiyor mu siparislerin icine

    1. Samet Kadıoğlu (Direktör) dedi ki:

      Tester gelecek diye bir şart yok malesef

Farmasi Üyelik Formu Liderler Takımına Katıl
Merhaba. Ben Direktör Samet Kadıoğlu. İster kendi ürünlerini temin etmek için, istersen de satış yapıp, ekip kurmak için ekibime katılabilirsin. 4 senelik Farmasi tecrübemle ve enerjik grubumla her zaman desteğe hazırım. İlk adımı atman için formu doldurman yeterlidir :)